MFL

Idag har jag varit och fikat, ätit och sett på bio med min käraste vän, Susanna Björn aka pussycat haha. Kan inte fatta att hon ska åka till costa rica om 2 veckor!! Hur fan säger man hej då till nån som man VET att man inte kommer träffa på ett år? Och hur ska jag klara mig, det är frågan.

Vi satt iaf i flera timmar och snacka om minnen och ju mer man snacka om allt, ju mer kommer man ihåg. Till och med väldigt små detaljer som man inte borde komma ihåg haha. Sommaren 09 i mitt hjärta, MFL-Minnen för livet tihi. Efter fikan och maten på steve's gick vi och kolla på "precious", hemsk och sorglig film men den var bra faktiskt :).

Pussar och Kramar!

/Victoria



Kommentarer
Postat av: Susanna

Stört! Kommer inte gå! Stannar ;) ja asså vad ska man säga, underbar sommar men det finns detaljer man bör glömma xD Guld värd <3

2010-01-31 @ 01:08:16
Postat av: Susanna

Stört! Kommer inte gå! Stannar... :( ja vad ska man säga, underbar sommar men det finns vissa detaljer man bör glömma xD Guld värd <3

2010-01-31 @ 01:10:04
Postat av: Victoria

Haha, jag vet vilka detaljer du syftar på ;) ABSOLUT!<3

2010-01-31 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0