myskväll

hejsan bloggen följde adam till bussen för en halvtimma sen ungefär vi har bara varit hemma o titat lite på film och haft en riktig mysmongo-dag :D
efter skolan åkte jag o ylva till rese , jag skulle åkt tåg till v-stad med ylva o sedan nästa tåg hem till mig med adam men det blev inte så . jag väntade på station på adam ist o sen drog vi hem till mig.

när jag följde adam till bussen prata vi om att tälta i sommar m.m. jag kom då på att jag kanske ska börja om mitt nyttiga liv igen ! nu tänker alla : okej annie har du någonsin haft ett nyttigt liv?
svar jaa! jag hade det i 3 veckor när jag hade praktik jag åt sallad ist för pasta och inte så mycket såser. jag gick ut o gick varje dag nästan o cyklade flera kilometer varje dag. man märker snabbt att kroppen förändras och man orkar mer i skolan också. jag och vickan gick ju o gymma ett tag men jag vet inte vad som hände sen , det vart typ för kallt o jag palla inte cykla dit o hem ;).



aja nu ska jag iaf börj äta nyttigare o mindre godis och så ska jag sluta röka HELT !
nu ska ja plugga lite matte sedan sova jag e sjuukt trött ! pusshej


adam och ja hittade denna bild på mig på min dator idag.
Han börja garva för att det ser ut som jag ha underbett, fast det gör det faktisk x)
aja jag saknar att vara blond :(  (a)

// Anniie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0