hål i örat !

hejsan , kom precis upp från ett varmt bubbelbad med morsan på en stol brevid som förhörde mig på sänglägeskomplikationsprovet , skumt ord jag vet !:P igår var jag iallafall hos ylva och vi skulle plugga men det gjorde vi inte iaf inte jag . allt började i skolan i matsalen när jossan satt o peppa oss att vi skulle ta hål i örat själva. när vi kom hem hämta vi en bunke med is , några äppelbitar och två säkerhetsnålar. vi stod och trälade med dom där ett bra tag och mitt var nästan igenom men sen fick adam trycka igenom det sista ( han kom innan vi började ta hål i öronen ). sen gick vi till ica o sen till adam där satte sig adam på ylva o tröck igenom nålen i hennes öra också. där står vi två med var sin säkerhetsnål i öran hej emo lxm ! aja vi sov med dom o idag i skolan fick vi ur dom ( dom satt som sten !!) ida tryckte igenom ett läkörhänge som var mycket tjockare än vad hålet var , inte det skönaste jag varit med om :P
nu när jag har badat kan jag knappt torka håret för att den där jävla piercingen är ivägen x) hoppas det inte blir ifekterat för då dör jag !!! aja nu måste jag plugga vidare sen blir det att ringa adam (:
puss


har nu hål 1 & 9 i

// Annie

Kommentarer
Postat av: Ida

Bland det värsta ja vart med om ju!

2010-01-26 @ 22:29:29
URL: http://idarvidssons.blogg.se/
Postat av: annie

haha fett kul vare x) ! eller det gjorde ju ont men det var värt det ;)

2010-01-27 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0