frukooost :)

godermorgon alla pigga piggsvin :D
sitter i min köket och lyssnar på lite musik som jag inte lyssnat på på år och dar och äter frulle, varm choklad med sprutgrädde och rullbröd muuummma !
idag ska jag nog till ylva för att plugga lite men ska försöka plugga lite hemma innan för jag tror inte det blir så mycket gjort om jag åker till henne x) sen ska jag till adam som fyller år idag och sen hem o soooova ! :D
igår kom mamma och peter hem dom hade shoppat lite saker till mig men det laddar jag upp bilder på ikv eller imr :) puss
 

jag bara älskade den här sista låten luffarvisan , jag kommer ihåg att jag och vickan lyssna på den som fan ! x)

RIKTIGT länge sedan jag lyssnade på dom här låtarna, får sjuka minnen när jag lyssnar på dom <3


frulle med myströjan på :D

drar som sagt till detta mongo snart :) en bild sen någon fest eller nått tror jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0